مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:452021-09-26سياسي

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی رحلت آیت الله «حسن زاده آملی»


آیت الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیامی رحلت فقیه مجاهد و پارسا حضرت آیهالله علامه آقای حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پیامی رحلت فقیه مجاهد و پارسا حضرت آیهالله علامه آقای حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ رحلت فقیه مجاهد و پارسا حضرت آیهالله علامه آقای حسن زاده آملی(اعلی اله مقامه) موجب تأسف و تأثر شدید اینجانب گردید.

این انسان بزرگ و پرهیزگار از جمله شخصیت های برجسته ای بود که در سراسر عمر با برکت و نورانی خود را برای حوزه علمیه، روحانیون و مردم مومن وقف و اسوه اخلاقی و عملی برای شاگردان  و قاطبه مردم و ارادتمندان خود بود.

اینجانب به پیشگاه حضرت بقیهالله ارواحنا فداه و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و به حضرات علمای اعلام و مراجع عظام و شاگردان و ارادتمندان و مستفیضان از نَفَس گرم آن بزرگوار و به ویژه به خاندان مکرّم و معظم ایشان عرض تسلیت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی رحلت آیت الله «حسن زاده آملی»

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی رحلت آیت الله «حسن زاده آملی»