مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:202021-09-26سياسي

بیش از 2000 معتاد در زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت:بیش از 2000 معتاد که در مراکز MMT استان زنجان تحت درمان هستند، تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

- ایسنا/زنجان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان گفت:بیش از 2000 معتاد که در مراکز MMT استان زنجان تحت درمان هستند، تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

فاطمه رضایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 15 کمپ ترک اعتیاد در استان زنجان در حال فعالیت می کنند که یک کمپ ویژه بانوان است، اظهار کرد: در شرایط قرمز کرونایی پذیرش در کمپ های ترک اعتیاد ممنوع بوده و به ترتیب در شرایط نارنجی با یک سوم و شرایط زرد با 50 درصد پذیرش دارند.

وی از آغاز جمع آوری معتادان متجاهر در استان زنجان خبر داد و افزود: مرکز بهداشت شهرستان از این افراد به صورت گروهی تست PCR می گیرد و بعد از سه روز در صورت مثبت شدن نیز به مدت 14 تا 20 روز قرنطینه می شوند.

گفتنی است 705 معتاد متجاهر در استان زنجان جمع آوری شده است.

این مسئول در رابطه با عقد قرارداد با بیمه سلامت، تصریح کرد: از شهریورماه پارسال با اداره کل بیمه سلامت استان زنجان برای پوشش بیمه ای معتادان قرارداد بسته شده و ابتدا مراکز MMT می توانند از مزایای بیمه سلامت بهره مند شوند که بیش از 2000 نفر از این افراد تحت پوشش این بیمه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2000 معتاد در زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

بیش از 2000 معتاد در زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند