موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:102021-09-26سياسي

محجوریت گلزار شهدای دهدشت در سایه کم لطفی مسئولان


فرماندار شهرستان کهگیلویه با توجه به مشکلات گلزار شهدای دهدشت گفت: اولین اولویت شورا و شهرداری جدید باید رفع مشکلات گلزار شهدا باشد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه با توجه به مشکلات گلزار شهدای دهدشت گفت: اولین اولویت شورا و شهرداری جدید باید رفع مشکلات گلزار شهدا باشد.

در سالهای نه چندان دور جوانانی با اخلاص از جنس فرشتگان الهی لباس رزم پوشیده و در دفاع از کیان نظام و انقلاب خود در ندای لبیک به رهبر زمان خود پا به میدان رزم گذاشتند و برای این ملت افتخار آفریدند.

جوانانی که قرار بود روزی سایه برای پدر و مادر خود شوند اما با دل بریدن از تمام تعلقات از تمام آرزوهای خود در جوانی گذشتند و فارغ از نام و نشان حماسه های بزرگ رقم زدند.

چه فرزندانی را تقدیم کردیم تا امروز پر افتخار و باعزت در دنیا بدرخشیم، آن ها تربیت یافتگان مکتب امام روح الله بودند و از جان شیرین خود گذشتند تا یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتند.

سال های پرتلاطم جنگ تحمیلی هنوز برای عده ای از خانواده های شهدا تمام نشده است، خانواده های که غم غربت و چشم انتظاری و تلخی در فراق را بعد از قریب به چهار دهه هر روز جلوی چشمان خود میببند.

آزادی امروز ما مدیون رشادتها و از جان گذشتگی های شهداست و آن ها هیچ نیازی به ما ندارند و توانستن را معنا بخشیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محجوریت گلزار شهدای دهدشت در سایه کم لطفی مسئولان

محجوریت گلزار شهدای دهدشت در سایه کم لطفی مسئولان