مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-26ورزشي

برگزاری دو رقابت ملی ورزشی به میزبانی استان فارس


رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری و دوی کوهستان ایران برای دومین بار به میزبانی فارس با عنوان جام پولادکف و با شعار بازگشت به زندگی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرپرست رقابت های جایزه بزرگ با اعلام این خبر گفت: مهرماه جاری، مسیرهای کوهستانی مجموعه فرهنگی ورزشی پولادکف، صحنه  رقابت دوچرخه سواران و دوندگان کوهستان  ایران به منظور دستیابی به جایزه بزرگ کراس کانتری و تریل رانینگ جام پولادکف خواهد بود.

علی فرزامی گفت: 22 و 23 مهرماه رقابت های کراس کانتری یا دوچرخه سواری کوهستان  و 29 و 30 مهر ماه هم رقابت های تریل رانینگ یا دوی کوهستان برگزار  می شود همچنین دوندگان در دو دوره مسابقه به طول های 14 و  28 کیلومتر به میدان می روند.

وی افزود: رؤسای  فدراسیون های دوچرخه سواری و دو و میدانی ایران به فارس و سپیدان سفر می کنند تا از نزدیک شاهد این رقابت ها باشند؛ رؤسای هیات های این دو رشته ورزشی و اداره کل ورزش وجوانان استان در انجام این میزبانی همکاری دارند.

 فرزامی تاکید نمود : این مسابقات با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی مبارزه با ویروس جهانی برگزار خواهیم نمود.

فرزامی  افزود: نگاه ما به ارتقای ورزش استان همیشه  ویژه بوده است و قبول میزبانی مسابقاتی نظیر دوچرخه سواری کوهستان و دوی کوهستان به این خاطر بوده که دوچرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دو رقابت ملی ورزشی به میزبانی استان فارس

برگزاری دو رقابت ملی ورزشی به میزبانی استان فارس