مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:052021-09-26ورزشي

لیگ سختی در پیش داریم


سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: دو بازی سختی را در پیش داریم و باید تلاش و تمرین زیادی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: دو بازی سختی را در پیش داریم و باید تلاش و تمرین زیادی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

شهداد مرتجی در خصوص وضعیت تیمش در فصل جدید لیگ برتر در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در زمان قرعه کشی با قرعه خوبی روبرو نشدیم و شروع ما در لیگ با تیم های فولادمبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون که از مدعیان اصلی لیگ برتر هستند، بود که واگذار کردیم.

وی افزود: در ادامه در یک بازی نزدیک مقابل رعد پدافند آمل به تساوی رسیدیم و در مقابل تیم ستارگان دشتستان با ارائه بازی خوب و سرعتی به برتری رسیدیم و اولین پیروزی خود را در لیگ برتر به دست آوردیم، با توجه به جوانی تیم و اینکه تیم تازه تشکیل شده، تیم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است و به طور قطع با هماهنگی بیشتری که به دست خواهند آورد در ادامه با ارائه نمایش و عملکرد خوب در لیگ خواهند نتایج خوبی می گیریم.

وی گفت: در حال حاضر میانگین سنی بازیکنان 23 سال است که 7 نفر از آن ها غیر اصفهانی هستند و 14 نفر از اصفهان که آینده خوبی در انتظار آن ها است، در صحبت هایی که در ابتدای سال با مدیریت باشگاه داشتیم برنامه ما دنبال کردن دو هدف بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ سختی در پیش داریم

لیگ سختی در پیش داریم