مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 08:002021-09-26سياسي

ارسال پرونده 2 اثر دفاع مقدس دزفول به تهران برای ثبت در آثار ملی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول از ارسال پرونده «بیمارستان یازهرا (س)» و «قطعه دست و پای شهدای موشک باران های دزفول» به کمیته ثبت دفاع مقدس وزارت میراث فرهنگی به منظور ثبت در فهرست آثار ملی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول از ارسال پرونده بیمارستان یازهرا (س) و قطعه دست و پای شهدای موشک باران های دزفول به کمیته ثبت دفاع مقدس وزارت میراث فرهنگی به منظور ثبت در فهرست آثار ملی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، مهدی چناری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس پرونده ثبت ملی بیمارستان زیرزمینی یازهرا (س) و قطعه دست و پای شهدای موشک باران های دزفول با همکاری مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان تکمیل و برای بررسی در نشست کمیته ثبت میراث دفاع مقدس به دفتر ثبت و حریم آثار، حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی کشور ارسال شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول این 2 اثر را ظرفیت مهمی در حوزه گردشگری دفاع مقدس برشمرد و افزود: بیمارستان زیرزمینی یازهرا (س) دزفول به منظور تأمین سلامت کادر درمانی، بیماران و مجروحان حملات هوایی و موشکی دزفول و همچنین مجروحان خطوط مقدم جبهه شمالی خوزستان در سال 1365 توسط قرارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پرونده 2 اثر دفاع مقدس دزفول به تهران برای ثبت در آثار ملی

ارسال پرونده 2 اثر دفاع مقدس دزفول به تهران برای ثبت در آثار ملی