مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:502021-09-26اجتماعي

مسیر رسیدن به سرزمین های بهشتی ایران از کجاست؟


اگر هوای سفر به شمال در سرتان غوغا می کند و سودای اجاره ویلا در رامسر یا اجاره خانه در شهرهایی مانند رشت را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید که قراراست از محبوب ترین جاده های منتهی به شهرهای شمالی بگوییم و کیف کنیم! - از هرچه بگذریم، از طبیعت بکر و سرزمین عجایبی که خدا با دستان خودش در مناطق شمالی خلق کرده است، نمی توان گذشت.

درحقیقت ایران کشور هزاررنگی است که طبیعتش در هر نقطه از کشور، صفای خاص خود را دارد اما مناطق شمالی، گلچینِ خلقتِ خدا هستند! اگر باور ندارید، همین الان بار سفر ببندید و خواهید دید که حتی رانندگی در جاده های شمال، شما را از روزمرگی و شهرزدگی به لطفِ آن همه زیبایی ، در کسری از ثانیه، نجات می دهد.

بله! قدرتِ طبیعتِ شمال و جلال و جبروتِ جاده هایش بر هیچ گردشگری پوشیده نیست؛ در افسرده ترین حالت ممکن هم که باشید، جاده ها و درخت ها، حتی مه غلیظی که خودرو را در آغوش می گیرد و کمی هم به نظر ترسناک می آید، نجات دهنده هستند و تحسین برانگیز.

جاده چالوس؛ تماشایی ترین جاده برای رسیدن به رامسر جاده چالوس نامی است که حتی کم سفرترین آدم های روزگار هم می شناسند! جاده ای که به خودیِ خود، یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری مازندران به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر رسیدن به سرزمین های بهشتی ایران از کجاست؟

مسیر رسیدن به سرزمین های بهشتی ایران از کجاست؟