مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:502021-09-26اقتصادي

بهره برداری از فناوری امضای دیجیتال


به منظور تسریع و تسهیل فرآیند تبادل و فعال سازی قراردادهای سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو که منجر به افزایش سرعت تامین قطعات خواهد شد، شرکت ساپکو برای طراحی و استقرار سامانه تبادل الکترونیکی قراردادها با تکیه بر فناوری امضای دیجیتال اقدام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک این فناوری به صورت آزمایشی در پنج شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو اجرایی و به زودی جایگزین امضای دستی و تبادل فیزیکی قراردادها می شود.

نوسانات قیمت نهاده های تولید، موجب تغییر در قیمت خرید قطعات از قطعه سازان و به تبع آن صدور الحاقیه های متعدد می شود و تعدد قراردادهای بین شرکت ساپکو و قطعه سازان در زنجیره تامین که در حال حاضر سالانه بالغ بر 20 هزار قرارداد است، سبب کند شدن روند عقد و تبادل قرارداد می شود.

لذا سامانه تبادل الکترونیکی قراردادها بر پایه فناوری امضای دیجیتال، به صورت آزمایشی در تعدادی از قطعه سازان به بهره برداری رسید.

فناوری امضای الکترونیک دارای سابقه ای طولانی در دنیا و به استناد قانون تجارت الکترونیک دارای پشتوانه قانونی و قابل پیگیری و ردیابی در محاکم و مراجع عمومی در کشور است و از این پس در شرکت ساپکو و در قراردادهای سازندگان شبکه تامین گروه صنعتی ایران خودرو قابل بهره برداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فناوری امضای دیجیتال

بهره برداری از فناوری امضای دیجیتال