مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-26ورزشي

حال خوبِ ورزش ایران با «موفقیت های زنانه»/ کسب چند سهمیه مهم و تاریخی


ورزش بانوان ایران روزهایی را پشت سر می گذارد که تاریخ به خود ندیده است و این نشان از آن دارد که آنها با وجود تمام ناملایمتی ها می دانند به کجا باید برسند و چگونه اگر چوب لای چرخ شان نرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در روزهایی که فوتبال ایران بی خیال حذف سه هفته پیش استقلال از لیگ قهرمانان و بیشتر از هر مسئله ای، درگیر چینش ترکیب هیات مدیره این تیم و روی صندلی نشاندن مدیر جدیدش بود و وزارت ورزش و متصدی آن هم در عین مدیریت کش و قوس این جابه جایی ها، مشغول دو دوتا چهارتا کردن برای انتصاب های جدید و بعضا انجام دیدارهای برنامه ریزی شده بود، اعضای تیم ملی فوتبال بانوان خارج از کشور پایه های یک موفقیت تاریخی را بنا کردند و یکی از اولین های ورزش را به نام خود ثبت کردند.

اولینی که برای ثبت آن در تاریخ ورزش کشور موانع سخت و زیادی پشت سر گذاشته شد آنهم توسط کسانی که ماه های زیادی را در تعطیلی ملی و باشگاهی به سر بردند و تاوان آن که خروج از رنگینگ جهانی بود را هم پس دادند.

با این حال با تمام ناملایمتی ها و انتقادهایی که حتی تا بعد از سفرشان به محل مسابقات ادامه داشت، ساختند تا در ازبکستان مجوز حضور در جام ملت های آسیا را بگیرند.

تیم ملی فوتبال بانوان در دیداری که حکم مرگ و زندگی داشت آنهم در ضربات پنالتی که به معنای واقعی فوتبالیست های ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال خوبِ ورزش ایران با «موفقیت های زنانه»/ کسب چند سهمیه مهم و تاریخی

حال خوبِ ورزش ایران با «موفقیت های زنانه»/ کسب چند سهمیه مهم و تاریخی