مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:352021-09-26سياسي

اربعین ما را دریابید!/ فراق عاشقان حسین دو ساله شد


شرایط کرونایی کشور باعث شد که امسال هم زائران حرم حسینی طعم فراق را چشیده و از منازل و تکیه های خود به آن امام سلام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، روایت گزارش امروز مربوط به عاشقانی است که حدود دو سال است مشکلی را پیش روی خود می بینند؛ مشکلی که مانع از رسیدن آنها به وعده ی هر ساله شده است؛ کرونا این ویروس هزار رنگ که مشکلات بسیاری را به همراه خود به ارمغان آورده است و دو سال است که مراسمات عزاداری و اربعین را تحت تاثیر خود قرار داده است.

اما چه باید کرد با دل هایی که هر سال، همین موقع به دیدار معشوق می رفته و امروز بی تاب یار است؟چگونه آرام کنیم گریه های قلبی بی قرار را، در سوگ دوری از یاری که یک عمر مایه آرامشش بوده؟ کاروان حسین بار دیگر از کنارمان می گذرد و صدای اربعین، اکنون آخرین نوایی است که از این عبور به گوش می رسد.

آرزوی زیارت امام حسین(ع) در کربلا مهدی عبدی، یکی از بچه های هیئتی دهلران در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: با وجود این همه هیاهوی روزمره دنیا، هنوز هم محرم که میرسد، حال و هوایش برای عاشقان امام حسین(ع) تازگی دارد و هر یک تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات عزاداری انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین ما را دریابید!/ فراق عاشقان حسین دو ساله شد

اربعین ما را دریابید!/ فراق عاشقان حسین دو ساله شد