مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:302021-09-26ورزشي

شمشکی: به دنبال کسب 8 سهمیه در پارالمپیک زمستانی چین هستیم


رییس انجمن اسکی معلولان با اشاره به برگزاری اولین اردوی ورزشکاران پاراسکی از هفتم مهر در فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: به دنبال کسب 8 سهمیه در بازیهای پارالمپیک زمستانی 2022 چین هستیم.

- رییس انجمن اسکی معلولان با اشاره به برگزاری اولین اردوی ورزشکاران پاراسکی از هفتم مهر در فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: به دنبال کسب 8 سهمیه در بازیهای پارالمپیک زمستانی 2022 چین هستیم.

عیسی ساوه شمشکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اولین اردوی اسکی بازان معلول در رشته های آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی برای انجام بدنسازی و آمادگی بدنی از روز چهارشنبه هفتم مهر با حضور 20 ورزشکار در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می شود و تا 23 مهر ادامه خواهد داشت .

چچ.

وی با اشاره به کسب 3 سهمیه در رشته های آلپاین و اسنوبرد برای شرکت در بازیهای پارالمپیک زمستانی، افزود: تلاش بر این است که تعداد نفرات اعزامی به بازیهای پارالمپیک زمستانی 2022 چین را تا 8 سهمیه افزایش دهیم و حضور پررنگی در این بازیها داشته باشیم .

شمشکی اضافه کرد: در دوره قبل با 5 سهمیه در بازیهای پارالمپیک زمستانی شرکت کردیم، اما این دوره با هدف گذاری صورت گرفته تلاش بر این است که 5 سهمیه دیگر در رشته های آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی کسب کنیم، تاکنون یک سهمیه آلپاین در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمشکی: به دنبال کسب 8 سهمیه در پارالمپیک زمستانی چین هستیم

شمشکی: به دنبال کسب 8 سهمیه در پارالمپیک زمستانی چین هستیم