مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-26سياسي

کم نظیر بودن تالیفات علامه حسن زاده در جامعیت و ذوفنون بودن


تألیفات علامه حسن زاده در حوزه های مختلف در جهت ترویج و تبین معارف اسلامی و نشر تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حقاً در جامعیت و ذوفنون بودن کم نظیر بوده است.

- خبرگزاری مهر ، آیت الله نوری همدانی در پیامی با بیان اینکه درگذشت رحلت حکیم متأله و عالم فرزانه حضرت آیت الله العظمی علامه حسن زاده آملی (رضوان الله تعالی علیه) موجب تأثر و تأسف فراوان شد، گفت: تالیفات علامه حسن زاده در جامعیت و ذوفنون بودن کم نظیر بود.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون رحلت حکیم متأله و عالم فرزانه حضرت آیت الله العظمی علامه حسن زاده آملی (رضوان الله تعالی علیه) موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

جامع بودن در علوم عقلی و نقلی، تربیت و پرورش شاگردان برجسته، و برخورداری از فرهنگ انقلابی در سطح بسیار بالا از ویژگی های ممتاز ایشان بود که تألیفات متعددی در حوزه های مختلف علوم در جهت ترویج و تبیین معارف اسلامی و نشر تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) از خود به یادگار گذاشتند که حقاً در جامعیت و ذوفنون بودن کم نظیر بودند.

فقدان آن عالم وارسته علم و عمل و تقوا را به حوزه های علمیه، جامعه علمی، شاگردان و علاقمندان و فرزندان معظم له و خاندان مکرّم ایشان تسلیت عرض نموده از خداوند قادر متعال غفران و رحمت واسعه الهی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم نظیر بودن تالیفات علامه حسن زاده در جامعیت و ذوفنون بودن

کم نظیر بودن تالیفات علامه حسن زاده در جامعیت و ذوفنون بودن