مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-26اقتصادي

تست کرونای زائران بازگشته، چشمی انجام می شود


تاکنون 25 هزار نفر زائر اربعین بلیت بازگشت را خریداری کرده اند و با وجود بازگشایی 3 مرز زمینی برای بازگشت، همچنان ناوگان هواپیمایی ایران آماده فروش بلیت است.

- به نقل از صدا و سیما، رستم قاسمی در حاشیه دیدار از فرودگاه امام خمینی (ره) افزود: در خصوص تست کرونای زائران هنگام بازگشت، مقرر شد برای تسریع در تخلیه و انتقال زائران، این تست به صورت چشمی و بدون انجام تست پی سی آر انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی ضمن عذرخواهی از زائران که به دلیل وجود مشکلات در فرودگاه ها معطل شدند گفت: از ابتدای سفرها تاکید کردیم که باید کرامت و احترام زائران حفظ شود، اما مردم به دلیل بروز مشکلات خسته شده و معترض بودند که البته حق دارند و ما شرمنده مردم شدیم.

قاسمی افزود: نرخ بلیت همه پروازهای شرکت های ایرانی به عراق 5 میلیون تومان (رفت و برگشت) و از مشهد 6 میلیون تومان است و اگر آژانسی حتی یک ریال بیشتر گرفته باشد حتماً تخلف کرده و پول زائران را پس خواهیم گرفت.

وی علت بروز مشکلات در انتقال زائران را علاوه بر مشکلات فنی ناوگان ایرانی، تخلفات شرکت هواپیمایی العراقیه اعلام کرد و افزود: عده ای دلال از مردم پول گرفته بودند و بدون تحویل بلیت، مردم را به فرودگاه فرستاده اند که هم اکنون برخی از آن ها در زندان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونای زائران بازگشته، چشمی انجام می شود

تست کرونای زائران بازگشته، چشمی انجام می شود