مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:252021-09-26سياسي

سامانه تجربه نگاری قضات راه اندازی شد


مدیر برنامه ریزی و ارزیابی پژوهشی پژوهشگاه قوه قضاییه از راه اندازی سامانه تجربه نگاری قضایی ویژه قضات، کارکنان و مدیران قضایی سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدمهدی مهربان مدیر برنامه ریزی و ارزیابی پژوهشی پژوهشگاه قوه قضاییه با اعلام این خبر اظهار کرد: افزایش کیفیت و اتقان آراء قضایی از سویی و افزایش کیفیت تصمیم­ گیری مدیران دستگاه قضایی از سوی دیگر از جمله مهمترین اهدافی است که در دوران تحولی قوه ­قضاییه دنبال می­شود و این مهم در بخش­های مختلف سند تحول قضایی مورد تأکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مستندسازی داده­ها و اطلاعات و تبدیل آن به دانش قضایی می­تواند زمینه­ساز تحولی پایدار در حکمرانی قضایی باشد افزود: هر چند موضوع مستندسازی از طریق ابزارهای مختلفی در قوه­قضاییه پیگیری می شود اما جای خالی ثبت تجربیات کاملا مشهود است و این موضوع از آن جهت اهمیت دو چندان دارد که قوه­قضاییه جمهوری اسلامی ایران، اولین تجربه جمهوریت و حکمرانیِ شیعی-اسلامی در دوره مدرن به شمار می رود و ثبت تجربیات ناشی از آن برای تولید ادبیات، پردازش، اصلاح و توسعه این الگوی نوین امری ضروری است.

مهربان، تجربه­نگاری را ابزاری حرفه­ای و ارزشمند برای تبدیل دانش ضمنی به دانش آشکار، به اشتراک­گذاری سوابق ارزشمند سازمانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه تجربه نگاری قضات راه اندازی شد

سامانه تجربه نگاری قضات راه اندازی شد