مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:202021-09-26سياسي

عضویت 5460 دانش آموخته در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ایلام


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان از عضویت 5460 نفر از فارغ التحصیلان حوزه بخش کشاورزی و منابع طبیعی در این سازمان خبر داد.

- رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان خبر داد: عضویت 5460 دانش آموخته در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ایلام ایسنا/ایلام رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان از عضویت 5460 نفر از فارغ التحصیلان حوزه بخش کشاورزی و منابع طبیعی در این سازمان خبر داد.

مهندس عزت الله اکبرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از رسالتهای اصلی این سازمان ساماندهی فارغ التحصیلان بخش کشاورزی ، منابع طبیعی ومحیط زیست و تلاش در جهت ارتقای سطح دانش ، گسترش فن آوری جدید در کشاورزی ورشته های مرتبط،تلاش در جهت حفظ و پایداری محیط زیست ومنابع تجدید شونده (آب و خاک ، دام وطیور ، آبزیان ، جنگل و مرتع) به منظور دستیابی به توسعه پایدار است.

وی با بیان اینکه تلاش در جهت ایجاد انسجام ، هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر بین شاغلین در امور کشاورزی با دستگاههای اجرایی دولتی و غیر دولتی از وظایف این سازمان است، تصریح کرد: در حال حاضر 5460 نفر از فارغ التحصیلان حوزه بخش کشاورزی و منابع طبیعی در 30 گرایش تخصصی و متفاوت در مقاطع تحصیلی کارشناس تا دکتری استان عضو این سازمان هستندکه 60 درصد از اعضا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 5460 دانش آموخته در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ایلام

عضویت 5460 دانش آموخته در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ایلام