مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-26فرهنگي

آشنایی با رشادت ها و اتفاقات جنگ تحمیلی با رفتن به تونل زمان


علیرضا فرج نیا طراح و کارگردان رزم نمایش «معبر» درباره ویژگی های این اثر نمایشی که در بوستان بزرگ ولایت اجرا می شود، توضیحاتی ارائه داد.

- علیرضا فرج نیا طراح و کارگردان رزم نمایش معبر درباره ویژگی های این اثر نمایشی که در بوستان بزرگ ولایت اجرا می شود، توضیحاتی ارائه داد.

علیرضا فرج نیا طراح و کارگردان رزم نمایش معبر که این روزها در بوستان ولایت اجرا می شود، در این باره به خبرنگار مهر گفت: رزم نمایش معبر را که بزرگ ترین رزم نمایش میدانی و موزه زنده دفاع مقدس کشور و در نوع خود کم نظیر است، می توان تونلی در زمان دانست که مردم را از سال 1400 به سال های 60 تا 67 می برد و با گوشه ای از رشادت ها و اتفاقات جنگ تحمیلی آشنا می کند.

این سفر باعث می شود که هر فردی خود را در جایگاه نیروی اعزامی به منطقه جنگی بپندارد.

وی ادامه داد: برگزاری این مجموعه که متشکل از 2 بخش نمایش و نمایشگاه است توسط گروه جهادی فکه طراحی و اجرا شده است که در تلاش هستیم تا این رزم نمایش و محیط آن را تبدیل به بزرگ ترین قرارگاه فرهنگی هنری دفاع مقدس کشور کنیم تا بتوانیم این اثر را به تمامی نقاط کشور و در ابعاد گوناگون دفاع مقدس نشر دهیم.

فرج نیا افزود: در حدود 70 روز 50 نفر عوامل اجرایی ثابت و حدود 400 نفر به صورت مقطعی، مشغول به ساخت و اجرای دکور این رزم نمایش میدانی بودند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با رشادت ها و اتفاقات جنگ تحمیلی با رفتن به تونل زمان

آشنایی با رشادت ها و اتفاقات جنگ تحمیلی با رفتن به تونل زمان