مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:152021-09-26سياسي

مشکلات منطقه «کسبایر» موجب فقر شده است/ لزوم اصلاح راه ها


منطقه روستایی «کسبایر» بجنورد دارای مشکلات فراوانی از جمله کمبود آب شرب، آسیب پذیری راه ها و بی توجهی به زنجیره تولید است که مسئولان بجنورد راه حل هایی برای آن ارائه دادند.

- بجنورد- منطقه روستایی کسبایر بجنورد دارای مشکلات فراوانی از جمله کمبود آب شرب، آسیب پذیری راه ها و بی توجهی به زنجیره تولید است که مسئولان بجنورد راه حل هایی برای آن ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد وحیدی صبح یک شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بجنورد که در روستای دراقانلو برگزار شد، اظهار کرد: استعدادها و ظرفیت های خوبی در شهرستان بجنورد وجود دارد که باید با برنامه ریزی دقیق این ظرفیت های بالقوه را به بالفعل کنیم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فقر به دلیل عدم برنامه ریزی مدون برای بهره مندی درست از داشته های منطقه است زیرا منطقه پر بار است.

وی افزود: باید با اولویت بندی، زنجیره تولید انگور در منطقه کسبایر تکمیل شود تا در ادامه شاهد تولید ثروت در این حوزه باشیم.

وحیدی ایجاد راه های روستایی و بین مزارع را از دیگر اولویت های منطقه کسبایر عنوان کرد و گفت: باید توجه جدی به رفع مشکلات دامداران منطقه به ویژه در حوزه بازاریابی و فروش محصولات آنان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات منطقه «کسبایر» موجب فقر شده است/ لزوم اصلاح راه ها

مشکلات منطقه «کسبایر» موجب فقر شده است/ لزوم اصلاح راه ها