مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-26اقتصادي

صادرات 226 هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 226 هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم اله وثوقی صبح امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار اظهار کرد: بیش از 226 هزارتن کالای ایرانی از این پایانه صادر شده که در 6 ماه گذشته شاهد افزایش 108 درصدی صادرات کالای ایرانی از این پایانه هستیم.

وی افزود: در مدت یاد شده حدود 195 هزار تن کالا توسط 8 هزار و 572 دستگاه کامیون ایرانی و 31 هزارتن کالا توسط یک هزار و 551 دستگاه کامیون گرجی، آذری، روسی، تاجیکستان، قزاقستان، اوکراین و قرقیزستان از مرز خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل محصولات کشاورزی، انواع شیشه، نئوپان، انواع بنزین، میلگرد، سنگ ساختمانی، انواع کاشی، خرما، نمک و پروفیل را عمده کالاهای صادر شده ایرانی عنوان کرد.

وی با اشاره به صادرات این میزان کالای ایرانی به کشورهای آذربایجان، روسیه،گرجستان و حوزه در حال انجام است، گفت: در مدت یاد شده 9 هزار و 215 نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار به مقصد نخجوان و باکو تردد کرده اند.

انتهای پیام/3463/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 226 هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار

صادرات 226 هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار