مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-26سياسي

اجرای کنارگذر غربی مریوان به 130میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


مدیرکل راه وشهرسازی استان کردستان گفت: تکمیل و اجرای کنارگذر غربی شهرمریوان به اعتباری در حدود 130میلیارد تومان نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عرفان مرادی صبح امروز در جلسه ای که به منظور بررسی راهکارهای لازم برای از سرگیری عملیات اجرایی و تکمیل کنارگذر غربی مریوان در محل فرمانداری شهرستان و با حضور فرماندار، نماینده مردم مریوان وسروآباد در مجلس شورای اسلامی وتنی چند از مدیران شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کنارگذر غربی مریوان سه هزار و 200 متر طول دارد که در سنوات گذشته و برابر تفاهم اولیه آنچه که در تعهد راه و شهرسازی بوده انجام شد و ادامه عملیات اجرایی که در تعهد شهرداری مریوان بود به عللی انجام نشد.

مرادی ادامه داد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، ادامه عملیات نیز به اداره کل راه و شهرسازی کردستان محول شده و با توجه به نیاز شهرمریوان به احداث این کمربندی، راه وشهرسازی نیز مصمم است نسبت به تکمیل و اتمام کمربندی اقدام نماید که در این راستا با مشکلاتی مواجه است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان کردستان با اشاره به اینکه روان سازی و هدایت ترافیک ترانزیت مرز رسمی باشماق و جلوگیری از حوادث احتمالی در داخل شهر مریوان وافزایش ایمنی هرچه بیشتر، علت عمده ساخت این کمربندی است، گفت: تملک زمین احداث کمربندی 90 تا 100میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کنارگذر غربی مریوان به 130میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

اجرای کنارگذر غربی مریوان به 130میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد