مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:052021-09-26پزشكي

میزان فوتی های پیک پنجم کرونا در ابهر یک سوم پیک چهارم


رییس شبکه بهداشت و درمان ابهر گفت: نسبت فوتی های پیک پنجم کرونا در ابهر یک سوم پیک چهارم بوده که یکی از دلایل این امر، واکسینه شدن افراد بالای 60 سال است.

- ایسنا/زنجان رییس شبکه بهداشت و درمان ابهر گفت: نسبت فوتی های پیک پنجم کرونا در ابهر یک سوم پیک چهارم بوده که یکی از دلایل این امر، واکسینه شدن افراد بالای 60 سال است.

کوروش شعبانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه چهار مرکز واکسیناسیون در سطح شهرستان ابهر فعال است که با شتاب گرفتن واکسیناسیون مراکز جدید نیز به جمع آن ها افزوده می شود، اظهار کرد: شهروندان ابهری می توانند برای تزریق واکسن به سالن بحران پارک پردیس، سالن وحدت اداره ورزش و جوانان، سالن اجتماعات صایین قلعه و مرکز جامع سلامت شهر هیدج مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه برای در امان ماندن از ابتلا به کرونا باید تعداد قابل قبولی از واکسیناسیون انجام گیرد تا بتوان به پایان کرونا امیدوار بود، تاکید کرد: بعد از تزریق واکسن کرونا، احتمال ابتلا به این بیماری باز هم وجود دارد اما افراد واکسینه کمتر بستری می شوند و در صورت ابتلا و بستری نیز جان خود را از دست نمی دهند.

این مسئول با توضیح این مطلب که در حال حاضر حدود 59 درصد واجدان شرایط در ابهر واکسینه شده اند، اضافه کرد: با توجه به همین موضوع نسبت فوتی های پیک پنجم کرونا در اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان فوتی های پیک پنجم کرونا در ابهر یک سوم پیک چهارم

میزان فوتی های پیک پنجم کرونا در ابهر یک سوم پیک چهارم