مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-26سياسي

جایگاه ممتاز علمی ایران خار چشم دشمنان است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جایگاه ممتاز علمی ایران خار چشم دشمنان است و باید این جایگاه روز به روز تقویت شود.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جایگاه ممتاز علمی ایران خار چشم دشمنان است و باید این جایگاه روز به روز تقویت شود.

آیت الله سید حسن عاملی چهارم مهر ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار کرد: با بها دادن به نخبگان و دانشمندان همچنان جایگاه علمی و افتخارات ایران اسلامی در این حوزه در حال صعود است و این بسترسازی ها می تواند به تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها کمک کند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی کشورهایی ابرقدرت محسوب می شوند که از لحاظ علمی و توان فناوری های نوین بتوانند روز به روز به پیشرفت های جدید دست پیدا کنند که کشورمان نیز به همت جوانان برومند در این مسیر گام برداشته و زمینه ساز یک تحول علمی و فناوری های نوین واقعی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: در سال تحصیلی جدید در کنار تقویت مباحث علمی و توسعه برنامه ریزی ها در این بخش، باید نسل آینده را با مهارت های اجتماعی و فرهنگ دینی و اسلامی آشنا کنیم تا در برابر هجمه های بیگانگان به مرز خودباختگی نرسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ممتاز علمی ایران خار چشم دشمنان است

جایگاه ممتاز علمی ایران خار چشم دشمنان است