مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-26اجتماعي

نویسنده کتاب «اهالی اینجا»: امید در اربعین موج می زند


نویسنده کتاب «اهالی اینجا» می گوید: تصورم این بود که قرار است با افرادی از یک طیف فکری مواجه شوم، ولی اینگونه نبود.

شاید برخی در مسایل دینی ضعیف و مخالف بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس،  اهالی اینجا ، روایتی مستند و داستانی از شروع حرکت کاروان خدام موکب حضرت فاطمه معصومه (س) از قم تا کربلا است که نویسنده، تمام اتفاقات این موکب را با قلمش به تصویر کشیده است.

موکب حضرت فاطمه معصومه (س) که از سال 1393 تأسیس و در کربلای معلی استقرار پیدا کرده است، هر ساله با خدمات رسانی به ده ها هزار نفر از زائران سیدالشهداء (ع) توانسته نقش به سزایی در این راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ایفا کند.

نزدیک به نیمی از فضا و زیرساخت های این موکب در اختیار خواهران زائر بوده و به همین منظور خواهران خادم به صورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمت به زائران سیدالشهداء(ع) هستند.

زهرا آقازاده نژاد مولف کتاب  اهالی اینجا در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره این کتاب اظهار داشت: چند سالی بود که به واسطه ساخت ضریح امام حسین (ع) در استان قم، مشغول مصاحبه با هیات امنای ساخت ضریح بودیم که طی یکی از این مصاحبه ها متوجه شدیم موکبی در مسیر کربلا ساخته شده که سال هاست با نام موکب حضرت فاطمه معصومه (س) پذیرای زوار است و بودجه اش از سوی مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده کتاب «اهالی اینجا»: امید در اربعین موج می زند

نویسنده کتاب «اهالی اینجا»: امید در اربعین موج می زند