مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 07:002021-09-26سياسي

این هنرمند دفاع مقدس را دریابید


رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان می گوید: قاسم مالکی از جمله رزمندگان هنرمند عزیز شاخص هشت سال دفاع مقدس است که سال ها است در بستر بیماری افتاده، - ایسنا/خوزستان رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان می گوید: قاسم مالکی از جمله رزمندگان هنرمند عزیز شاخص هشت سال دفاع مقدس است که سال ها است در بستر بیماری افتاده، حافظه خود را از دست داده و پرستاری از ایشان برای خانواده محترم شان سخت شده است.

محمد یاقوت پور به مناسبت هفته دفاع مقدس به ایسنا گفت: هرچند انجمن هنرهای نمایشی در مقاطعی و از جمله در همین هفته دفاع مقدس حمایت هایی در حد بضاعت از ایشان داشته؛ بابت جلب حمایت های بیشتر مکاتباتی نیز توسط انجمن استان با انجمن هنرهای نمایشی کشور و نیز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان صورت گرفته که امیدواریم مقبول نظر افتد و حمایتی در جهت التیام آلام این عزیز صورت بپذیرد.

وی معتقد است: رزمندگان دفاع مقدس علاوه بر دفاع از مام میهن نقشی رسالت وار نیز در انعکاس هنرمندانه رشادت ها و حماسه های رزمندگان به نسل بعد ایفا کردند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان ادامه داد: هشت سال دفاع در برابر تهاجم مساله ای است که هنرمندان بسیاری از جمله هنرمندان عرصه نمایش به آن پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این هنرمند دفاع مقدس را دریابید

این هنرمند دفاع مقدس را دریابید