مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-26اقتصادي

سود حداکثری و نتایج حسابرسی‎ های شرکت ها باید در ارزیابی مدیران لحاظ شود


معاون وزیر نفت با تأکید بر اینکه تخصیص منابع باید مبتنی بر اجرای طرح های اولویت دار و نه به صورت شرکتی باشد، گفت: وظیفه اصلی ما در این شرکت تولید ثروت حداکثری برای کشور است.

- به نقل از وزارت نفت، محسن خجسته مهر در نخستین نشست هم اندیشی با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد و ستادی و مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران، با بیان اینکه ارتقای سطح شرکت ملی نفت ایران، در گام اول نیازمند ایجاد رویکردی مشخص و نگاهی کلان در سطوح مختلف این شرکت و منوط به پذیرفتن واقعیت ها است، تصریح کرد: واقعیت نخست آن است که بپذیریم این شرکت، پیشران چرخه حرکتی عظیم اقتصاد کشور است.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه منظور از ظرفیت های صنعت نفت، لزوماً ظرفیت تولید نفت و گاز نیست، بلکه توان سرمایه انسانی و توان مدیریتی نیز از دیگر مصادیق آن به شمار می رود، اظهار کرد: وقتی می گوییم مأموریت شرکت ملی نفت ایران حاکمیتی است، باید توجه داشته باشیم که این ظرفیت تا چه حد منحصربه فرد است.

حال اینکه تاکنون به چه میزان از این ظرفیت ها استفاده شده، بحث دیگری است.

اما اصل بر این است که چنین ظرفیت قابل توجهی وجود دارد.

خجسته مهر به مأموریت های سنگین شرکت ملی نفت ایران که مبتنی بر اسناد بالادستی و قانون اساسنامه این شرکت تعریف شده است اشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود حداکثری و نتایج حسابرسی‎ های شرکت ها باید در ارزیابی مدیران لحاظ شود

سود حداکثری و نتایج حسابرسی‎ های شرکت ها باید در ارزیابی مدیران لحاظ شود