مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-26سياسي

پیگیری رفع مشکلات منطقه دیشموک در بازدید نماینده مردم در مجلس+تصاویر


مشکلات منطقه دیشموک در بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پی گیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، نشست شورای اداری با حضور  حجت الاسلام سیدمحمد موحد، سید مصطفی حائری رییس دادگاه عمومی بخش دیشموک بخشدار و اعضای شورای اداری  بعد از  بازدید از طرح های عمرانی بخش دیشموک در سالن اجتماعات آموزش و پرورش دیشموک برگزار شد.

  حجت الاسلام موحد  عنوان کرد: خدمات خوبی در منطقه دیشموک در حال انجام است.

وی در ادامه افزود:  به همه مشکلات منطقه دیشموک اشراف دارم و در حال رفع آنها هستم به ترتیب اولویت مشکلات را رفع خواهیم کرد.

حجت الاسلام موحد عنوان کرد: با توجه به بیماری منحوس کرونا هر چند دیدارها و ملاقات ها کم است اما سعی و تلاش در رفع مشکلات از مهمترین برنامه های در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: امروز در منطقه دیشموک بسیاری از پروژه ها را رصد کردیم و پیشرفت قابل توجهی دارند و در این سفر وضعیت طرح های در دست اقدام بخش دیشموک رصد و پیگیری شد.

حجت الاسلام موحد با اشاره به مشکلات مختلف در حوزه آب، راه و امکانات رفاهی بخش دیشموک عنوان کرد: این مسائل با حضور مردم و مسوولان راهداری بررسی و پیگیری شد.

وی گفت: با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص قیر به راههای روستایی خاطرنشان کرد: این مصوبه تایید ودر آینده مشکل برخی راههای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رفع مشکلات منطقه دیشموک در بازدید نماینده مردم در مجلس+تصاویر

پیگیری رفع مشکلات منطقه دیشموک در بازدید نماینده مردم در مجلس+تصاویر