مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-26پزشكي

هلال احمر: اولین محموله واکسن تک دُز برای 3 تا 17 ساله ها وارد کشور شد


کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر روز چهارشنبه 31 شهریور ماه از واردات 12 میلیون دُز واکسن دانش آموزی کرونا خبر داده بود.

- کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر روز چهارشنبه 31 شهریور ماه از واردات 12 میلیون دُز واکسن دانش آموزی کرونا خبر داده بود.

بیست ودومین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون واکسن تک دُز برای گروه سنی 3 تا 17 سال، امروز یکشنبه چهارم مهر ماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از جمعیت هلال احمر، محمدحسن قوسیان مقدم از شروع واردات محموله های 6 میلیون دُزی واکسن کرونا تهیه شده توسط این جمعیت در فصل پاییز خبر داد و گفت: با ورود اولین محموله 6 میلیون دُزی به ایران، به طور کلی این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون 46 میلیون و 390 هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اعلام واردات واکسن تک دُز برای سنین 3 تا 17 سال از امروز گفت: امروز 6 میلیون دُز واکسن کرونا (تک دُز) از مجموع 12 میلیون دُز توصیه شده برای سنین 3 الی 17 سال وارد کشور و تحویل وزارت بهداشت شد.

وی با ابراز امیدواری از وفای به عهد کشور چین برای ادامه ی روند واردات واکسن افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده هر هفته و یا هفته ای دوبار محموله های سنگین تری از واکسن کرونا که نوع آن هم سینوفارم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر: اولین محموله واکسن تک دُز برای 3 تا 17 ساله ها وارد کشور شد

هلال احمر: اولین محموله واکسن تک دُز برای 3 تا 17 ساله ها وارد کشور شد