مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:552021-09-26اجتماعي

نام گذاری مدارسی در 31 استان به نام علی لندی


مدرسه ای در روستای بلوطک شیخان شهرستان ایذه زادگاه «علی لندی» به نام این دانش آموز فداکار و شجاع ساخته می شود که تا دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

- مدرسه ای در روستای بلوطک شیخان شهرستان ایذه زادگاه علی لندی به نام این دانش آموز فداکار و شجاع ساخته می شود که تا دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از نام گذاری مدارسی در 31 استان کشور به نام زنده یاد علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر با تسلیت شهادت علی لندی افزود: به منظور پاسداشت ایثار و شجاعت علی لندی دانش آموز از جان گذشته ایذه ای، مدارسی به نام وی در سراسر استان های کشور نام گذاری می شود.

وی با تمجید از رشادت و ایثار این نوجوان 15 ساله تاکید کرد: زیبنده کردن مدارس به نام زنده یاد علی لندی در واقع ادای دین به فداکاری و بزرگ منشی اوست، ایثار این نوجوان، درس بزرگی برای همه ماست که باید برای دانش آموزان نیز تداعی و بازگو شود.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور یادآور شد: به همت همکاران نوسازی مدارس در استان خوزستان، مدرسه ای در روستای بلوطک شیخان شهرستان ایذه زادگاه علی لندی به نام این دانش آموز فداکار و شجاع ساخته می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری مدارسی در 31 استان به نام علی لندی

نام گذاری مدارسی در 31 استان به نام علی لندی