مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-26سياسي

پیشرفت های کشور حاصل دفاع مقدس است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هرچه داریم از امام، انقلاب و دفاع مقدس است، افزود: آن چه امروز در حوزه های فناوری و دانش بنیان توسط دانشمندان و جوانان کشورمان به دست آمده است حاصل تلاشی است که از تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان امام آغاز شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هرچه داریم از امام، انقلاب و دفاع مقدس است، افزود: آن چه امروز در حوزه های فناوری و دانش بنیان توسط دانشمندان و جوانان کشورمان به دست آمده است حاصل تلاشی است که از تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان امام آغاز شد.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: باید آموزه های دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه ها به شکلی متفاوت از گذشته ارائه شود.

وی گفت: متأسفانه در این ایام شاهد شبهه افکنی و دسیسه های دشمنان نسبت به بزرگداشت هفته دفاع مقدس هستیم که ایران تنها کشوری است که سالگرد شروع جنگ را جشن می گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: این غفلت زدگان، متوجه این موضوع نیستند که ما هرچه داریم از امام، انقلاب و دفاع مقدس است و آن چه امروز در حوزه های فناوری و دانش بنیان توسط دانشمندان و جوانان کشورمان به دست آمده است از پل خیبر آغاز شده و عزم جمعی امروز در مقابله با بیماری کرونا حاصل به خاطر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های کشور حاصل دفاع مقدس است

پیشرفت های کشور حاصل دفاع مقدس است