مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:502021-09-26سياسي

دز دوم واکسن برکت به زودی تأمین می شود


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه برای واکسینه کردن افراد زیر 15 سال منتظر اعلام نوع واکسن از سوی وزارت بهداشت هستیم، - مهرداد بابایی، سخنگوی قرارگاه مقابله با از واکسن داخلی شده است؛ خوشبختانه این نوع از واکسن تأثیرگذاری قابل قبولی نیز داشته است.

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا در استان البرز در پاسخ به این سوال که آیا دز دوم واکسن برکت موجود است؟ ، افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته و اخبار واصله به زودی دز اول و دوم واکسن برکت در مراکز واکسیناسیون استان البرز تأمین خواهد شد.

این مقام مسؤول یادآور شد: افرادی که دز دوم واکسن برکت را باید دریافت کنند نگران نباشند، برای تزریق دز دوم حدود سه ماه پس از دریافت دز اول زمان وجود دارد.

بابایی در ادامه به سرعت راه اندازی مراکز واکسیناسیون در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر حدود 35 مرکز واکسیناسیون در سطح شهرهای البرز و بیش از 20 مرکز نیز در مناطق روستایی و عشایری برای تزریق واکسن فعال شده است.

وی اظهار کرد: هفته گذشته با حمایت سپاه استان البرز یکی از بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور با 25 لاین در استان البرز به بهره برداری رسید که کمک شایانی به سرعت بخشی واکسینه شدن جامعه هدف خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دز دوم واکسن برکت به زودی تأمین می شود

دز دوم واکسن برکت به زودی تأمین می شود