مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:452021-09-26اقتصادي

افزایش 36 درصدی امدادرسانی هلال احمر کاشان به آسیب دیدگان جاده ای


امدادرسانی به آسیب دیدگان در جاده های منتهی به این شهرستان در شش ماه اول سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 36 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سید منصور میر ابوطالبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، امدادرسانی هلال احمر کاشان به آسیب دیدگان جاده ای 36 درصد افزایش داشته، اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال نجات گران داوطلب این جمعیت با انجام 74 مأموریت، 149 نفر از هم وطنان آسیب دیده را امدادرسانی کردند.

معاون مدیرعامل و رییس جمعیت هلال احمر کاشان با اشاره به مصدوم شدن 113 نفر در این حوادث افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در این مدت 30 مصدوم را برای درمان و بررسی بیشتر با آمبولانس به مراکز درمانی شهرستان انتقال دادند.

وی بیان کرد: نیروهای داوطلب این جمعیت در پایگاه های امداد و نجات جاده ای کاشان در 28 فقره تصادف با تجهیزات فنی اقدام به رهاسازی مصدومان از داخل خودرو کردند.

ابوطالبی از مردم خواست برای امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حادثه ها و سانحه های طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره اضطراری ملی 112 تماس بگیرند.

رییس جمعیت هلال احمر کاشان با تأکید بر اینکه نجات گران این سازمان از نیروهای جوان و مردمی هستند، افزود: همشهریان عزیز می توانند پس از سپری کردن دوره های عمومی و تخصصی امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 36 درصدی امدادرسانی هلال احمر کاشان به آسیب دیدگان جاده ای

افزایش 36 درصدی امدادرسانی هلال احمر کاشان به آسیب دیدگان جاده ای