مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:402021-09-26اقتصادي

تعطیلی مراکز معاینه فنی تهران در اربعین/وضعیت معاینه فنی خودروها در پایتخت


مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به آمار مراجعات به مراکز معاینه فنی گفت: فردا پنجم مهر مصادف با اربعین حسینی همه مراکز معاینه فنی خودورهای سبک و سنگین شهر تهران تعطیل است.

- حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی تهران اظهارداشت: از ابتدای سال تا پایان شهریور 817 هزار و 703 دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده که در مقایسه با سال گذشته میزان مراجعات تغییر چندانی نداشته است.

وی افزود: از آمار اعلامی، 619 هزار و 628 دستگاه خودرو مربوط به مراجعات  اول  بوده که 14 درصد از آن در آزمون  آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز، 9 درصد در آزمون همراستایی چرخ ها، 4درصد کمک فنر،11 درصد تست ترمز و 14درصد عیوب ظاهری مردود شده اند و در مجموع 31 درصد از خودروها به علت نقص فنی موفق به اخذ معاینه فنی در مراجعه اول نشده اند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: در شش ماهه نخست سال 589 هزار و 218 گواهی معاینه فنی صادر شده که از این تعداد، 124096 گواهی مربوط به معاینه فنی برتر است.

در مجموع در حدود 21 درصد از خودروهای مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران دارای معاینه فنی برتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مراکز معاینه فنی تهران در اربعین/وضعیت معاینه فنی خودروها در پایتخت

تعطیلی مراکز معاینه فنی تهران در اربعین/وضعیت معاینه فنی خودروها در پایتخت