مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-26اجتماعي

فوت 7 هزارنفر به دلیل ایست قلبی ناشی از ذرات معلق طی سالهای اخیر


رییس موسسه پژوهشی فرهنگ و هنر تهران استفاده از وسایل حمل و نقل برقی و توسعه حمل و نقل عمومی و همچنین ترک خودرو شخصی و توسعه مسیرهای پیاده رو و دوچرخه سواری را راه حل معضل آلودگی هوا دانست.

- ، در سیزدهمین وبینار از مجموعه وبینارهای محیط زیستی بخشی از راه حل که به همت گروه مردمی قرار سبز، با حمایت بیش از 50 تشکل مردم نهاد در سراسر کشور و بیش از 100 شرکت کننده با موضوع ایمن و سالم با تحرک پایدار به مناسبت روز جهانی بدون خودرو برگزار شد.

پیروز حناچی رییس موسسه پژوهشی فرهنگ و هنر تهران با انتقاد به مسئولان شورای جدید گفت: آنها حرکت به سمت حمل و نقل پاک را مسئله ای کوچک می دانند، و به ارائه آماری از شرایط آلودگی هوای تهران پرداخت و به فوت 7 هزار نفر به دلیل ایست قلبی ناشی از ذرات pm2.

5، افزایش فوتی ها در روزهای آلوده اشاره کرد و گفت: با وجود روش های سختگیرانه تر در شاخص های آلودگی هوا، متاسفانه باز هم می بینیم در سال های 98 و 99 هیچ روز کاملاً پاکی نداشتیم.

وی ادامه داد: افزایش چشم گیر غلظت so2 و ارتباط مستقیم آن با سوخت های فسیلی، قابل مقایسه با بقیه آلاینده ها و همچنین بوی نامطلوب ناشی از آن نیست و روزهای آلوده 12 درصد بیشتر شده اند.

حناچی راه حل این معضلات را همکاری مردم و اجتماعی دیدن مسئله دانست، افزود: زیرا به مراتب کم هزینه تر و پر بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 7 هزارنفر به دلیل ایست قلبی ناشی از ذرات معلق طی سالهای اخیر

فوت 7 هزارنفر به دلیل ایست قلبی ناشی از ذرات معلق طی سالهای اخیر