مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:302021-09-26اجتماعي

بارش پراکنده در نقاط مختلف/ کاهش 8 تا 10 درجه ای دما در شمال شرق کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده در نقاط مختلف کشور، از کاهش 8 تا 10 درجه دمای هوا در شمال شرق کشور خبر داد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده در نقاط مختلف کشور، از کاهش 8 تا 10 درجه دمای هوا در شمال شرق کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به پیش بینی کلی براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری، اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی امروز (4 مهر) در استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی باعث بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات شرق تهران و شمال سمنان موجب بارش پراکنده خواهد شد.

به گفته وی، این سامانه بارشی فردا (5 مهر) موجب بارش پراکنده در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و به تدریج از کشور خارج می شود.

ضیاییان ادامه داد: از سه شنبه (6 مهر) و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (7 و 8 مهر) با شمالی شدن مجدد جریانات روی دریای خزر، در استان گیلان بارش باران و در مازندران، گلستان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه طی سه روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده در نقاط مختلف/ کاهش 8 تا 10 درجه ای دما در شمال شرق کشور

بارش پراکنده در نقاط مختلف/ کاهش 8 تا 10 درجه ای دما در شمال شرق کشور