مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-26سياسي

نقش آفرینی در انقلاب اسلامی از ویژگی های مهم علامه حسن زاده بود


مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه حضور علامه حسن زاده در عرصه های مختلف محسوس بود، گفت: نقش آفرینی در صحنه های انقلاب اسلامی و همراهی با انقلاب اسلامی از ویژگی های مهم ایشان بود.

- ، آیت الله علیرضا اعرافی در پیامی با بیان اینکه حضور علامه حسن زاده در عرصه های اجتماعی، سیاسی، مردمی، نقش آفرینی در صحنه های انقلاب اسلامی و همراهی با انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی درس آموز و الهام بخش بود، گفت: سخنان نغز و دلنشین ایشان نیز در مسند خطبه و خطابه و وعظ و ارشاد راهنمای جویندگان مسیر سعادت بود.

متن پیام به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء ارتحال عالم ربانی، علامه ذوفنون، حکیم متاله و عارف متخلق حضرت آیت الله حاج شیخ حسن حسن زاده آملی (قدس الله نفسه الزکیه) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

تبحر و تسلط آن دانشمند فرهیخته بر علوم و حوزه های مختلف دانشی نظیر تفسیر و علوم قرآنی، کلام، فلسفه، فقه و اصول، عرفان، ریاضیات و نجوم در کنار وصول به مقامات والای معرفتی و معنوی در سایه عبودیت و اطاعت الهی و تهذیب نفس، از ایشان شخصیتی گرانقدر در عصر حاضر ساخته بود، آن فقید سعید به عنوان الگویی شایسته و الهام بخش در اذهان دانشوران حوزوی و دانشگاهی باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی در انقلاب اسلامی از ویژگی های مهم علامه حسن زاده بود

نقش آفرینی در انقلاب اسلامی از ویژگی های مهم علامه حسن زاده بود