مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-26اجتماعي

یک قدم تا نیکوکاری با دیجی کالا مهر


در سال هایی نه چندان دور، وقتی به اواخر شهریور نزدیک می شدیم و حال و هوای مهر سرک می کشید، درست حوالی زمانی که بچه ها با ذوق و شوق مغازه ها را پر می کردند از شوق انتخاب دفتر و مداد، - جشنی برگزار می شد برای حمایت از دانش آموزانی که هیچ تفاوتی با بقیه بچه ها نداشتند، جز اینکه در خانواده هایی کم برخوردار به دنیا آمده بودند یا در مناطقی کم امکانات بزرگ می شدند.

این جشن برگزار می شد تا اقلام تحصیلی مورد نیاز را به دست این بچه ها برساند و بتواند امکان تحصیل راحت تر و داشتن آینده روشن را برایشان فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دیجی کالا، حالا سال هاست که خبری از برگزاری آن جشن با حال و هوای قدیمی نیست و با آمدن کرونا اوضاع بدتر هم شده است؛ اما نیاز دانش آموزان محروم به تحصیل و لوازم آن همچنان پا برجاست.

به همین دلیل هم دیجی کالا با همکاری موسسه مردم نهاد مهر گیتی و در قالب سرویس جدید دیجی کالا مهر تصمیم گرفت دست به کار شود و فاصله بچه ها تا رسیدن به لوازم تحریر مورد نیازشان را به اندازه چند کلیک کاهش دهد.

موسسه مردم نهاد گیتی چه می کند؟ موسسه مردم نهاد گیتی یکی از موسسه های مردم نهادی است که در سرویس دیجی کالامهر حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قدم تا نیکوکاری با دیجی کالا مهر

یک قدم تا نیکوکاری با دیجی کالا مهر