مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-26اجتماعي

کاهش دمای تهران تا 7 درجه/ تجمع آلاینده ها در هوای پایتخت


کاهش 4 تا 7 درجه ای دمای هوای استان تهران تا چهار روز آینده پیش بینی می شود و تا اواخر وقت یکشنبه (مهر ماه) کاهش تندی باد همراه با ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق و تجمع آلاینده ها خواهد شد.

- کاهش 4 تا 7 درجه ای دمای هوای استان تهران تا چهار روز آینده پیش بینی می شود و تا اواخر وقت یکشنبه (مهر ماه) کاهش تندی باد همراه با ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق و تجمع آلاینده ها خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد متوسط پیش بینی می شود.

تا امشب در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نیمه جنوبی و غرب استان با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شرقی افزایش ابر مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران تا فردا (5 مهرماه) کاهش نسبی دما به طور میانگین 4 تا 7 درجه سانتیگراد در سطح استان پیش بینی می شود.

براساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبحگاه امروز(4 مهرماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده ها طی ساعات گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای تهران تا 7 درجه/ تجمع آلاینده ها در هوای پایتخت

کاهش دمای تهران تا 7 درجه/ تجمع آلاینده ها در هوای پایتخت