مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-26سياسي

لیست احکام تحقق نیافته وزارت کشور منتشر شد


رییس دیوان محاسبات کل کشور در نامه ای به وزیر کشور با اشاره به احکام تحقق نیافته این وزارتخانه، بر ضرورت اجرای صحیح سیاست گذاری کلان اقتصادی تاکید کرد.

- به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، هشتمین نامه ارسالی مهرداد بذرپاش به دولتمردان سیزدهم به وزارت کشور اختصاص یافت.

در این نامه، با یادآوری اسناد بالادستی و قوانین لازم الاجرای مرتبط با این وزارتخانه، به لیستی از احکام تحقق نیفتاده اشاره شده و با اعلام اینکه مبنای رسیدگی دیوان محاسبات در حوزه های مالی و رعایت و عملکرد، اسناد و قوانین مذکور است، به وزیر کشور توصیه شده است که تلاش جدی برای اجرای صحیح سیاست گذاری کلان اقتصادی انجام شود.

عملیاتی کردن رویکرد تمرکززدایی و اثربخشی مدیریت اجرایی در مراکز استان ها جهت زمینه سازی، تعادل بخشی، توازن و آمایش سرزمینی از جمله موضوعاتی است که نیاز به همت بیشتر دارد.

در نامه رییس کل دیوان محاسبات کشور، همچنین از برخی پروژه ها نام برده شده است که جهت تحقق اهداف قانون گذار، نیاز به پیگیری مستمر توسط دستگاه های وابسته در وزارت کشور دارند.

ساماندهی بازارها، ارتقای تولید و توسعه اشتغال پایدار در شهرها و مناطق روستایی، تهیه واگن برای متروهای کلانشهرها، جایگزینی خودروهای فرسوده با خودروهای جدید و اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست احکام تحقق نیافته وزارت کشور منتشر شد

لیست احکام تحقق نیافته وزارت کشور منتشر شد