مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:002021-09-26پزشكي

تأمین واکسن کرونا به اندازه کافی/انجام واکسیناسیون دانش آموزان هرمزگانی در مدارس


استاندار هرمزگان بر لزوم استقبال بسیار بیشتر مردم هرمزگان از واکسیناسیون با ثبت نام و دریافت نوبت در سامانه اینترنتی سلامت به نشانی salamat.

gov.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان بر لزوم استقبال بسیار بیشتر مردم هرمزگان از واکسیناسیون با ثبت نام و دریافت نوبت در سامانه اینترنتی سلامت به نشانی salamat.

gov.

ir تاکید کرد.

فریدون همتی صبح امروز (چهارم مهرماه) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، عنوان کرد: با رعایت خوب دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم و توجه به توصیه ها، شرایط رو به بهبودی است اما نباید غفلت داشته باشیم.

وی ادامه داد: با وجود روند کاهشی میزان ابتلا و فوت ناشی از کرونا و همچنین واکسیناسیون، باید همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه جدی داشته باشیم و با خودداری از حضور در دورهمی ها و تجمعات و رعایت دیگر اصول بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری، از ابتلا به کرونا جلوگیری کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به بازگشایی مدارس، افزود: در ابتدا مدارس با جمعیت کم که حدود 40 درصد مدارس در هرمزگان این شرایط را دارند، به صورت آموزش حضوری فعالیت خود را انجام می دهند.

همتی با تاکید بر اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس بسیار مهم و در اولویت است، تصریح کرد: باید نظارت جدی توسط فرمانداران و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین واکسن کرونا به اندازه کافی/انجام واکسیناسیون دانش آموزان هرمزگانی در مدارس

تأمین واکسن کرونا به اندازه کافی/انجام واکسیناسیون دانش آموزان هرمزگانی در مدارس