مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 06:002021-09-26پزشكي

بیماران مبتلا به کرونا می توانند واکسن بزنند؟


طبق پروتکل بهداشتی کشور اگر فردی به کرونا مبتلا باشد، بعد از اتمام دوره بیماری و خروج از قرنطینه می تواند واکسن کرونا را دریافت کند.

- ایسنا/لرستان یک فوق تخصص بیماری های ریوی گفت: طبق پروتکل بهداشتی کشور اگر فردی به کرونا مبتلا باشد، بعد از اتمام دوره بیماری و خروج از قرنطینه می تواند واکسن کرونا را دریافت کند.

علی امیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا از بهمن 1399 با اولویت کادر درمان در کشور آغاز شد و بعد هم نوبت به بیماران خاص، سالمندان و حالا به جوانان و نوجوانان رسید، در این میان برای برخی از مردم سوالات و ابهاماتی درباره واکسیناسیون کرونا وجود دارد.

وی ادامه داد: شایعاتی در فضای مجازی به نگرانی مردم برای استفاده از واکسن کرونا دامن زده است و برخی عنوان می کنند واکسن های کرونا قابل اعتماد نیستنند.

برخی می گویند بعد از تزریق واکسن دوباره به کرونا مبتلا شدند و برخی نیز می گویند تزریق این واکسن برای برخی از بیماران مشکل ایجاد می کند.

امیری تصریح کرد: همواره سؤالاتی مانند واکسن کرونا چقدر ایمنی ایجاد می کند؟ آیا در هر شرایطی می توان واکسن زد؟ بعد از واکسن کرونا ناقل هستیم؟ برای مردم وجود دارد که باید پاسخ داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران مبتلا به کرونا می توانند واکسن بزنند؟

بیماران مبتلا به کرونا می توانند واکسن بزنند؟