مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:502021-09-26سياسي

قطع زنجیره فقر با توانمندسازی محقق می شود


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: توانمندسازی نیازمندان و محرومان موجب قطع زنجیره فقر می شود که اشتغال مددجویان و کمک به تحصیل فرزندان مددجو مؤثرترین روش توانمندسازی است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: توانمندسازی نیازمندان و محرومان موجب قطع زنجیره فقر می شود که اشتغال مددجویان و کمک به تحصیل فرزندان مددجو مؤثرترین روش توانمندسازی است.

مهرعلی حق گویان در جشن گلریزان که با حضور تعدادی از خیران و حضور مجازی تعدادی از خیران در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد، بیان کرد: برکتی در پول های به ظاهر کم مردمی وجود دارد که در پول های دولتی نیست، با همین پول های به ظاهر اندک و با برکت، خدمات ماندگار و اثرگذار به مردم ارائه می شود.

بنابراعلام روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، وی ادامه داد: باید کاری کنیم حس نوع دوستی بیش ازپیش میان مردم ما قوت و دوام یابد و این امر مهم نیاز به فرهنگ سازی دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمک های مردمی بیش از آنکه در زندگی مددجو تأثیرگذار باشد در زندگی خود نیکوکار تحول و نشاط ایجاد می کند.

وی افزود: امروز باید در کنار مبارزه با فقر موجود، بسترهای فقر را کاهش داده و رفع کنیم و اجازه ندهیم فقر موروثی شود و یکی از این گام برای جلوگیری از شیوع فقر، کمک به تحصیل فرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع زنجیره فقر با توانمندسازی محقق می شود

قطع زنجیره فقر با توانمندسازی محقق می شود