مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-26سياسي

کشید از ته دل آه و گفت؛ قسمت نیست!


حادثه پیاده روی اربعین که هر روز ابعاد بین المللی گسترده تری پیدا می کند و از همه ملیت ها و ادیان از جمله مسیحیان در آن شرکت می کنند، مقدمه یک تحول اساسی در مقیاس جهانی است.

- این عقده تا همیشه سرِ واشدن نداشت 3- آلکساندر دوگین نظریه پرداز بلندآوازه روس که 4 سال پیش و بعد از شنیدن اخبار مربوط به راهپیمایی اربعین برای مشاهده این راهپیمایی عظیم به عراق و در میان راهپیمایان رفته بود ، بخشی از مشاهدات خود را اینگونه شرح می دهد: حادثه پیاده روی اربعین که هر روز ابعاد بین المللی گسترده تری پیدا می کند و از همه ملیت ها و ادیان از جمله مسیحیان در آن شرکت می کنند، مقدمه یک تحول اساسی در مقیاس جهانی است.

معتقدم دنیای مدرن با ایدئولوژی لیبرال و سرمایه سالارانه اش به پایان رسیده است و جز بحران آفرینی دستاورد دیگری برای بشریت ندارد و بشر امروز محتاج یک رستاخیز معنوی و الهی است که مایه های آن قویاً در انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی وجود دارد .

4- گزارش خبرنگار روزنامه آمریکایی هافینگتون پست از راهپیمایی بزرگ و فراگیر اربعین نیز خواندنی است، می نویسد: یک بخش از این مراسم سوگواری که هر مشاهده کننده ای را بهت زده می کند دیدن این صحنه است که هزاران چادر که آشپزخانه موقت هستند توسط روستاییان منطقه در کنار مسیر زائران برپا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشید از ته دل آه و گفت؛ قسمت نیست!

کشید از ته دل آه و گفت؛ قسمت نیست!