مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-26سياسي

قضاوت ایران بر مبنای «رفتار عملی آمریکایی ها» است


وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه پیام های متعارض آمریکایی ها ملاک تصمیم گیری نهایی ما نخواهد بود، گفت: با صراحت اعلام کردیم که بر مبنای رفتار عملی آمریکایی ها قضاوت خواهیم کرد.

- به نقل از صدا و سیما، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه در گفتگویی با تاکید بر اینکه ما بر مبنای رفتار عملی آمریکایی ها قضاوت خواهیم کرد، گفت: پیام های متعارض آمریکایی ها که از کانال های رسانه ای و دیپلماتیک به ما منتقل می شود، ملاک تصمیم گیری نهایی ما نخواهد بود.

رییس دستگاه دیپلماسی عصر شنبه به وقت محلی در نیویورک افزود: در سفر پنج روزه ای که به نیویورک داشتم، این فرصت فراهم شد که با حدود 50 مقام سیاسی ملاقات کنم، همچنین دو نشست مهم با اصحاب رسانه، اندیشکده ها و اساتید دانشگاهی آمریکا داشتم.

وزیر امور خارجه اظهار داشت: در مجموع ارزیابی که می توانم ارائه دهم، این است که به علت اهمیت جمهوری اسلامی ایران، کشورها در ملاقات کردن و شنیدن سیاست دولت جدید جمهوری اسلامی ایران سعی می کردند از هم سبقت بگیرند.

رییس دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: حقیقتا اگر این امکان برای من وجود داشت که دو سه روز دیگر در نیویورک بمانم، هنوز بعضی از ملاقات ها در برنامه کاری پیش بینی می شد که به علت کمبود وقت نتوانستم این ملاقات ها را انجام دهم و بعضی ها را به شکل تلفنی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت ایران بر مبنای «رفتار عملی آمریکایی ها» است

قضاوت ایران بر مبنای «رفتار عملی آمریکایی ها» است