مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-26اقتصادي

افزایش نرخ تضمینی خرید گندم، گامی در راستای تامین امنیت غذایی کشور


سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش های اتاق بازرگانی مشهد با اشاره به اینکه «نرخ خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم برای سال زراعی 1400- 1401، 7500 تومان تعیین شده است»، - سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش های اتاق بازرگانی مشهد مطرح کرد افزایش نرخ تضمینی خرید گندم، گامی در راستای تامین امنیت غذایی کشور ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش های اتاق بازرگانی مشهد با اشاره به اینکه نرخ خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم برای سال زراعی 1400- 1401، 7500 تومان تعیین شده است ، گفت: قطعاً با افزایش نرخ خرید گندم، تعامل بیشتری میان دولت و تولید کننده شکل می گیرد.

افزایش نرخ تضمینی خرید گندم علاوه بر اینکه گامی در راستای تامین امنیت غذایی کشور به شمار می رود، حمایت دولت از گندم کاران در شرایط تحریم و کرونا با تمام موانع پیش رو را نشان می دهد.

همچنین کشاورزان نرخ اعلام شده را متناسب با تورم و هزینه های خود می دانند لذا ترجیح می دهند تا دیگر گندم خود را به دلالان نفروشند.

شهرام عیدی زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص نرخ جدید خرید تضمینی گندم و اثرات آن بر تولید این محصول اظهار کرد: با توجه به اهمیت گندم در سبد غذایی خانوارهای ایرانی و مسئله رسیدن به خودکفایی در این محصول، دولت در بازار گندم مداخله می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ تضمینی خرید گندم، گامی در راستای تامین امنیت غذایی کشور

افزایش نرخ تضمینی خرید گندم، گامی در راستای تامین امنیت غذایی کشور