مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:402021-09-26اقتصادي

عمر بی نهایت برای دستگاه ها با یک سیستم جدید بدون باتری


یک سیستم جدید بدون باتری می تواند علاوه بر اعطای یک عمر بی پایان به دستگاه های الکترونیکی به شکل قابل توجهی مشکل رو به رشد زباله های الکترونیکی را کاهش دهد.

- یک سیستم جدید بدون باتری می تواند علاوه بر اعطای یک عمر بی پایان به دستگاه های الکترونیکی به شکل قابل توجهی مشکل رو به رشد زباله های الکترونیکی را کاهش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، مهندسان کامپیوتر یک سیستم بدون باتری را توسعه داده اند که به دستگاه های الکترونیکی اجازه می دهد به صورت متناوب با انرژی هایی نظیر انرژی خورشیدی کار کنند و یک عمر بی نهایت به آنها می دهد.

این سیستم که BFree نامیده می شود، به دستگاه ها اجازه می دهد تا در هر زمان که برق چه در دسترس باشد، چه نباشد، به راحتی کار کنند.

این سیستم برای کمک به مقابله با مشکل روزافزون زباله های الکترونیکی طراحی شده است که 53 میلیون تن از آن سالانه در سطح جهان تولید می شود.

جوسیا هستر سرپرست این تحقیق می گوید: هدف ما که ممکن است تحقق آن دور باشد، این است که فناوری های بدون باتری مانند BFree به دلایلی مانند پایداری، سهولت و کاهش هزینه های نگهداری جایگزین نسخه های دارای باتری شوند.

گروه محققان از دانشگاه نورث وسترن و دانشگاه صنعتی دلفت ، سیستم BFree را توسعه دادند، سیستمی که از نسخه مقاوم در برابر اختلال زبان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر بی نهایت برای دستگاه ها با یک سیستم جدید بدون باتری

عمر بی نهایت برای دستگاه ها با یک سیستم جدید بدون باتری