مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:402021-09-26سياسي

مروری بر ترور بزرگان دینی از دوره حضرت علی تا شهدای هسته ای


نمایش «عصر خون» با همراهی گروهی از استان کرمانشاه به واقعه ترور بزرگان دین و دفاع مقدس از زمان حضرت علی (ع) تا شهدای هسته ای می پردازد.

- نمایش عصر خون با همراهی گروهی از استان کرمانشاه به واقعه ترور بزرگان دین و دفاع مقدس از زمان حضرت علی (ع) تا شهدای هسته ای می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا این نمایش خیابانی از جمله آثاری است که به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی اجرا می شود.

هومن روح تافی نویسنده و کارگردان این تئاتر خیابانی درباره جزییات این نمایش می گوید: در ابتدا لازم می دانم این توضیح را ارائه دهم که تا پیش از این قرار بود گروه ما با دو نمایش عصر خون و آزادگان در این اجراها حاضر شود که طبق دستور و مصوبات شورا، نمایش آزادگان قابلیت اجرای مجدد نداشته و مقرر شد با یک نمایش با این اجراها همراه شویم.

روح تافی با اشاره به اینکه تئاتر خیابانی، فرصت بسیار مغتنمی به منظور پرداختن به موضوعات گوناگون را در شرایط کنونی به وجود می آورد، تصریح می کند: همه ما می دانیم که هر قدر هم به موضوعات مهمی همچون دفاع مقدس و شهدای اسلام پرداخته شود باز هم کم است؛ به ویژه آنکه در شرایط فعلی با شیوع یک بیماری در سراسر جهان، ممکن است به وجود آمدن برخی درگیری ها پیرامون مسئله سلامت، افراد را از یادآوری چنین ارزش هایی و اثرگذاری فرهنگی آن غافل سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر ترور بزرگان دینی از دوره حضرت علی تا شهدای هسته ای

مروری بر ترور بزرگان دینی از دوره حضرت علی تا شهدای هسته ای