مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:402021-09-26بين الملل

تعدادی کانادایی همچنان در چین در بازداشت هستند/ حداقل چهار نفر در انتظار اعدام


اگرچه آزادی مایکل اسپاور و مایکل کووریگ می تواند دلیلی برای خوشحالی کانادایی ها باشد اما تعداد دیگری کانادایی هنوز در چین در بازداشت هستند.

- اگرچه آزادی مایکل اسپاور و مایکل کووریگ می تواند دلیلی برای خوشحالی کانادایی ها باشد اما تعداد دیگری کانادایی هنوز در چین در بازداشت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از CTVNEWS، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا روز جمعه اعلام کرد که اسپاور و کووریگ دو کانادایی که از دسامبر 2018 به اتهام جاسوسی در چین بازداشت شده بودند، آزاد شده و در حال بازگشت به کانادا هستند.

بازداشت اسپاور و کووریگ تا حد زیادی به عنوان پاسخ تلافی جویانه به دستگیری منگ وانژو، مدیرعامل هواوی توسط کانادا با حکم ایالات متحده در رابطه با معاملات تجاری این شرکت در ایران تلقی می شد.

در حالی که چین همواره ارتباط این موارد با یکدیگر به هر نحوی را رد می کند، اوایل روز جمعه یک قاضی در بریتیش کلمبیا پس از توافق مقامات وزارت دادگستری ایالات متحده برای حل و فصل اتهامات جنایی علیه منگ، پرونده استرداد منگ را خاتمه داد و به منگ اجازه داد تا پس از تعلیق تعقیبش، تحت شرایط خاصی کانادا را ترک کند.

در حالی که اسپاور و کوریگ بعد از 1019 روز از بازداشت چینی ها آزاد شدند، حداقل چهار کانادایی دیگر در چین در انتظار اعدام هستند و اطلاعات کمی در مورد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدادی کانادایی همچنان در چین در بازداشت هستند/ حداقل چهار نفر در انتظار اعدام

تعدادی کانادایی همچنان در چین در بازداشت هستند/ حداقل چهار نفر در انتظار اعدام