مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:302021-09-26ورزشي

200 قطعه زمین به بومیان «هنگویه» بستک واگذار شد


عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: با پیگیری های انجام شده 200 قطعه زمین به افراد بومی «هنگویه» شهرستان بستک واگذار شد.

- ، اظهار کرد: جلسات متعددی با حضور فرماندار، معاونین فرماندار، اعضای شوراهای شهر و روستای شهرستان بستک برای بررسی و حل مشکلات مناطق مختلف شهرستان بستک برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید از منطقه پای تاوه از توابع شهرستان بستک، عنوان کرد: در این منطقه یک مدرسه قدیمی وجود دارد که تصمیم گرفته شد برای ارتقاء سیستم آموزشی منابعی از سوی اداره کل نوسازی مدارس، برای نوسازی این مدرسه در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان ابراز داشت: پوشش آنتن در این منطقه با مشکل روبرو است و پیگیری های لازم برای پوشش تلفن همراه باید انجام شود.

جباری ضمن تاکید بر اهمیت پوشش آسفالت معابر این منطقه، تصریح کرد: احداث چمن ورزشی پای تاوه در دستور کار قرار دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان باید برای اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به مطالبات نمایندگان مردم منطقه گزه ، اظهار کرد: اختصاص زمین چمن مصنوعی و پوشش تلفن همراه از جمله این مطالبات است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از هنگویه تشریح کرد: دال پل این منطقه با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال تهیه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 قطعه زمین به بومیان «هنگویه» بستک واگذار شد

200 قطعه زمین به بومیان «هنگویه» بستک واگذار شد