مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-26اجتماعي

استقرار چهار موکب از کرمانشاه در کربلای معلی


از استقرار چهار موکب در ایام اربعین به کربلا خبر داد و گفت: این موکب ها با 290 خادم تا سه روز بعد از اربعین با استقرار در شهر کربلا به زائران حسینی(ع) خدمت رسانی می کنند.

- بهمن صحرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: همه ساله در مسیر راهپیمایی زائران ابا عبدالله الحسین  موکب هایی به عراق وجود ندارد و موکب ها و زائران از طریق سفرهای هوایی در عراق حضور پیدا می کنند.

وی از استقرار چهار موکب از این استان در کربلا معلی خبر داد و افزود: حدود 290 خادم از کرمانشاه  برای خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی با گرفتن ویزا ساماندهی و به کربلای معلی اعزام شدند.

صحرایی با بیان اینکه این موکب ها تا سه روز پس از برگزاری مراسم اربعین در کربلا مستقر خواهند بود، گفت: چهار کامیون اقلام حاوی مقداری مواد خوراکی برای پذیرایی از زوار در نظر گرفته شد.

وی همچنین به برپایی هشت موکب در سطح استان در مسیر بازگشت زوار اشاره کرد و گفت: خاطرنشان کرد:زوار اجازه را دارند تا بازگشت آن ها در مرز مهران از طریق زمینی باشد که در این راستا هشت موکب از کرمانشاه در مسیر های حمیل، اسلام آبادغرب، کرمانشاه، صحنه، و کنگاور برای پذیرای از زوار مستقر خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار چهار موکب از کرمانشاه در کربلای معلی

استقرار چهار موکب از کرمانشاه در کربلای معلی