مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-26سياسي

عمر پربرکت آیت الله حسن زاده آملی صرف تعظیم امر خالق و شفقت با خلق شد


رییس مجلس با تسلیت درگذشت آیت الله حسن زاده آملی گفت: ایشان که در سلوک الی الله و وقوف بر اسرار عالم هستی مقامی بی بدیل یافته بود، عمر پربرکت خویش را صرف تعظیم امر خالق و شفقت با خلق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف  رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله علامه حاج حسن حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً درگذشت عالم ربانی مصباح الهدایه نجم الدین علامه ذوالفنون یگانه آسمان حکمت و غریق دریای حقیقت، آیت الله علامه حاج حسن حسن زاده آملی، موجب تاسف و تاثر عمیق شد.

علامه حسن زاده یکی از سرمایه های بی نظیر حوزه های علمیه و جامع علوم و معارف بود که گنجینه حکمت بزرگانی همچون علامه طباطبایی (اعلی الله مقامه) در سینه ایشان جا داشت؛ ایشان که در سلوک الی الله و وقوف بر اسرار عالم هستی مقامی بی بدیل یافته بود، عمر پربرکت خویش را صرف تعظیم امر خالق و شفقت با خلق نمود و با بذل علم و دانش بی پایاب خویش، جان های آگاه و جویای حقیقت را از دریای معارف الهی سیراب کرد.

فقدان آن آفتاب تابان عرفان و فلسفه و پیشوای اهل زهد و ورع برای جامعه علمی به خصوص حوزه های علمیه جهان اسلام به معنای واقعی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر پربرکت آیت الله حسن زاده آملی صرف تعظیم امر خالق و شفقت با خلق شد

عمر پربرکت آیت الله حسن زاده آملی صرف تعظیم امر خالق و شفقت با خلق شد