مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 05:202021-09-26سياسي

پروژه پیاده راه سازی خیابان شهید تجلی کرمان توسط شهرداری تکمیل می شود


به دلیل تعلل پیمانکار برای آماده سازی پیاده راه خیابان «شهید تجلی»، شهرداری کرمان تکمیل این پروژه را به دست گرفت.

- پروژه پیاده راه سازی خیابان "شهید تجلی" کرمان توسط شهرداری تکمیل می شود ایسنا/کرمان سرپرست شهرداری کرمان گفت: به دلیل تعلل پیمانکار برای آماده سازی پیاده راه خیابان شهید تجلی ، شهرداری کرمان تکمیل این پروژه را به دست گرفت.

محسن پوراسماعیلی شامگاه سوم مهرماه در نشست شورای مدیران شهرداری کرمان، با بیان اینکه برای شروع طرح پیاده راه سازی میدان توحید و خیابان شهید تجلی ، از سال 99 با پیمانکار قرارداد بسته شده، عنوان کرد: طبق گزارش ناظر پروژه، پیاده راه سازی میدان توحید و خیابان شهید تجلی تنها 20 درصد پیشرفت دارد که بخش بزرگی از آن مربوط به خاک برداری است.

وی به عواقب عقب ماندن پروژه از زمان قانونی خود و نارضایتی کسبه اشاره و اظهار کرد: میدان توحید(ارگ) و خیابان شهید تجلی به دلیل تأخیر در روند اجرایی پروژه، با مشکلاتی مواجه شده و پیمانکار طی مراحل قانونی انتخاب شده، اما نتوانسته در مدت زمان تعیین شده کار را به پایان برساند.

پوراسماعیلی ضمن ابراز نارضایتی از روند پروژه، از برگزاری جلسات متعدد برای پیدا کردن راه حلی برای پیشبرد کار خبر داد و گفت: بعد از خود اظهاری پیمانکار در خصوص پروژه پذیرفته شد تا پیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه پیاده راه سازی خیابان شهید تجلی کرمان توسط شهرداری تکمیل می شود

پروژه پیاده راه سازی خیابان شهید تجلی کرمان توسط شهرداری تکمیل می شود